Atomic Robo RPG to świetnie zilustrowany podręcznik do mojego ulubionego systemu. Jest nie tylko ładny i fajnie napisany (wyjaśnienia reguł w formie komiksu z Robo) ale też wprowadza trochę modyfikacji w mechanice. I to ciekawych (np. wyprostowano ekonomię punktów losu dla MG). Więcej napiszę jak przeczytam podręcznik.
PS. Przy tym kursie dolca warto kupić.
Zdecydowanie warto. :)
OdpowiedzUsuńŚwietnie, czekam na info o zmianach mechaniki. Może coś wykorzystam.
OdpowiedzUsuńPo pierwszych 80 stronach - fajne tworzenie postaci. Wersja łatwa:
OdpowiedzUsuńWybierasz trzy "tryby" (mode) - domyślnie akcja, nauka, intryga i kpiny dając jeden na +3, drugi na +2 i trzeci na +1. Każdy ma przypisane skille, które dostajesz na poziomie trybu. Jeśli się nakładają, podwyższasz ich wartość. Potem możesz podbić sobie kilka dodatkowo. Wybierasz dwa aspekty, obliczasz tory presji i możesz grać.
Zostaje kwestia pozostałych trzech aspektów i sztuczek, ale to możesz określić już na sesji.
A to podobnie jak w Toolkit. Dość ciekawe rozwiązanie z tymi modami (pakietami) różnych umiejętności.
OdpowiedzUsuńA z innej bajki masz może Realms Fate Edition?, to setting Fantasy, ponoć rozbudowany.
OdpowiedzUsuńNie mam/nie znam. A te tryby musiałem przeoczyć w Toolkicie, bo czytałem go, ale nie skojarzyłem, że "gdzieś to już było". Muszę zdecydowanie przebić się jeszcze raz przez ten podręcznik :)
OdpowiedzUsuńKolejna rzecz czekająca na przeczytanie.
OdpowiedzUsuń