piątek, 25 lutego 2011

el Diablo musi umrzeć


Robimy western. Gracze to drużyna mścicieli. Ich wspólnym celem jest ukrócenie działalności okrutnego bandyty znanego jako el Diablo.
Będzie to minisesyjka skupiona wokół jednego dużego starcia - czegoś w rodzaju finału “pełnej” sesji. Wyniki przydadzą mi się w 3 części rozważań o konfliktach w FATE - wolę się oprzeć na przykładach “z życia” niż wymyślać przebieg bitewki i teoretyzować.

Postacie - wytyczne mechaniczne:
Aspekty:
3 o postaci
1 o zemście - jak wiążą się losy postaci z el Diablo

Umiejki
15 pkt do rozdziału (1 pkt. za poziom, max 1 umiejka na +4)

1. Spluwy (broń palna, Indianie biorą Łuki)
2. Walka (pięści, noże, butelki, szable i tomahawki)
3. Skradanie (ukrywanie się, podkradanie itp.)
4. Sprawność (bieganie, skakanie i uniki)
5. Budowa (siła i odporność)
6. Percepcja (czułość zmysłów)
7. Spryt (inteligencja, podstawowa wiedza, pamięć i kojarzenie faktów)
8. Opanowanie (zimna krew, charakter i zastraszanie)
9. Dowodzenie (taktyka i strategia oraz autorytet)
10. Gadka (przekonywanie, kłamanie, targowanie i uwodzenie)
11. Wykształcenie (wiedza specjalistyczna - w tym medycyna)
12. Jeździectwo (ujeżdżanie, ekwilibrystyka, powożenie i opieka nad zwierzętami)
13. Inne (Muzyka, Hazard, Rzemiosło itp.)

Sztuczki: 2

Sprzęt: podstawowy +2 rozszerzenia

Podstawowy:
- rewolwer - Obrażenia 2, Zasięg 2,
- winchester (lub drugi rewolwer) - Obrażenia 2, Zasięg 3,
- nóż - Obrażenia 1,
- koń, jaki jest, każdy widzi

Ścieżki:
Flaki (2+Budowa)
Jaja (2+Opanowanie)

Są wolne miejsca dla graczy - można wypróbować FATE w praktyce. Potrzebny tylko MAptool i mumble. Start - sobota 26 luty, po 22giej.

Tyle o postaciach.
Waszym wrogiem jest:

El Diablo
Aspekty (5)
Twardy Meksykaniec
Oficer u Pancho Villa
Niewolnik butelki
Okrucieństwo to metoda na ból
Tak wygląda Diabeł!

Umiejki (20p)
4 Opanowanie
3 Spluwy, Budowa
2 Walka, Sprawność, Percepcja, Dowodzenie
1 Jeździectwo, Spryt

Sztuczki (3)
Aura strachu (Opanowanie) +2 gdy zastrasza
Twardy jak stal (Budowa) Pancerz 1
Szósty zmysł (Percepcja) +1 gdy można użyć instynktu

Sprzęt (3)
Standard +
Rewolwer Diablo - Doskonałe wykonanie (+1 Spluw), Morderczy kaliber (+1 obrażeń)
Koń “Ćma” - Szybki jak wiatr (+2 Jeździectwa gdy potrzebna jest prędkość)

Ścieżki:
Flaki OOOOO
Jaja OOOOOO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz